niedziela, 2 października 2011

Poezja dla Wanwei




Moje kolejne dzieło pojedzie do Chin:) Nigdy bym nie pomyślała...
Jest to tomik poezji o formacie A6.Wewnątrz 22 wiersze, autorstwa Pana Pawła Gawrońskiego z okazji 22 urodzin pewnej, wyjątkowej osoby...









Wiersze zostały wydrukowane czcionką  starej maszyny do pisania. Karty ręcznie szyte, stylizowane na stare, pożółkłe, delikatnie uszlachetnione zapachem różanym.



Narożniki ozdobiłam mosiężnymi okuciami, na okładce zostały wytłoczone schody, grzbiet ozdabiają zwięzy, niczym w starych księgach i ozdobne ćwieki.


Panie Pawle, mam nadzieję, że Wanwei się spodoba...








2 komentarze:

  1. Gratuluję Daguś....to wielkie przeżycie, że coś co wyszło z Twoich rączek zamieszka na stałe w Chinach. Robisz tak piękne rzeczy, że cały świat powinien je zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Serdecznie :) !

    Jestem wdzięczny, że miałem okazję z Panią współpracować. Zwyczajne "Dziękuję" chyba nie wystarczy :)

    Cieszę się, że Pani wyobraźnia pozwoliła "odziać" moja słowa :) ! To dzięki Pani moje myśli miały okazje polecieć do Chin w takiej formie :) ! Moje wiersze, zostały po prostu przeniesione na inny wymiar.

    Od teraz część Pani oraz mojej wyobraźni będzie trwać w materialnym świecie jako część materii, która zawiera w sobie odrobinę magii :) !

    Pozdrawiam Serdecznie !

    OdpowiedzUsuń