sobota, 25 lutego 2012

Pamiętnik Arwen


Kolejna dzieło to oprawa romantycznych listów dwojga ludzi, zafascynowanych Tolkienem, dla których wybrana tematyka pracy ma ogromne znaczenie. Nie wyobrażałam sobie innego rozwiązania na okładce niż naszyjnik Arwen - dowód miłości, symbol wyrzeczenia się  dla niej nawet swojej nieśmiertelności. A z racji tego, że ów naszyjnik był baaardzo drogi, musiałam zmontować go po swojemu:))) Daleko mu do oryginału, ale....Efekt zobaczcie sami:)




Na grzbiecie umieściłam malutki sekretnik, w którym zostanie schowany pierścionek zaręczynowy:)





Listy zostały wydrukowane na "starym" papierze, ubarwione wybranymi grafikami i zdjęciami.





6 komentarzy:

  1. Piękny! I ta skrytka na pierścionek - niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity pamiętnik...który odzwierciedla początek naszej miłości i w którym zapisywane będą kolejne jej karty.
    Dziękuję za to dzieło sztuki:)...Pani praca przerosła moje oczekiwania i wyobrażenia!
    Hannon le...:-)
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Piotrze, praca nad tym pamiętnikiem to była czysta przyjemność, urzeczywistnienie mojej wizji sprzed paru miesięcy, która czekała na ten moment:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zaufanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pamiętnik, i jak widać właścicielka zachwycona.
    Oczywiście nie mogłoby być inaczej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O przepraszam! Właściciel ale jego partnerka z pewnością też...

    OdpowiedzUsuń