środa, 1 czerwca 2011

"W małych rączkach mieści się cała miłość"



"Małe rączki potrafią
ulepić kwiatek z plasteliny

Narysują słońce roześmiane

Zbudują domek z klocków

Małe rączki potrafią napisać mama,

i przynoszą mi jabłko czerwone
ocierają łzy i splatają się tuż nad szyją.
    W małych rączkach mieści się cała miłość."



Zauroczył mnie ten wierszyk, taki prosty, ale jakże ciepły...


Poniżej kilka fotek księgi, którą zaczęłam prowadzić dla mojego dzidziusia i na  jej "rozpoczęciu" się zatrzymałam:) Czasu mało....a ten, który mam upływa tak szybko, że aż do przesady:) W dzieciństwie mijały wieki nim znowu była Gwiazdka, a teraz? Jak znajdę chwilę to zrobię oprawę jak z bajki...Obiecuję:) A póki co "szewc w dziurawych butach chodzi", ani oprawy, ani zdobień, ani postarzanych kart... Tylko zdjęcia, które kocham:)










3 komentarze:

  1. Dziękuję Ecila, choć do wspaniałości dużo mu brakuje, ale kiedyś go ozdobię "profesjonalnie":) Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci to nasze szczęście, miłość, przyszłość...z ich obecnością życie nabiera sensu...
    Pozdrawiam i wytrwałości w dalszym prowadzeniu albumu:-)
    Piotr

    OdpowiedzUsuń